У нас пропонуються якісні змішувачі та інша сантехніка від виробника Imprese. На всі моделі діє офіційна гарантія від чеської компанії.
Гарантійний термін вказується в описі кожного товару. На категорію товарів «Змішувачі», а також на групу товарів, виготовлених з використанням технології твердого хромування, офіційна гарантія від виробника становить 5 років. На решту продукції термін гарантії може варіюватися від 1 до 5 років.
Гарантійний ремонт або заміна сантехніки можливі тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона.
Пам'ятайте! У момент отримання замовленої сантехніки від продавця ви повинні перевірити комплектацію сантехніки. І заодно упевнитися у відсутності зовнішніх пошкоджень або інших видимих дефектів.
Заміна та повернення сантехніки
Ви маєте право на заміну сантехніки протягом 90 днів з моменту покупки. А повернути сантехніку можна протягом 30 днів з моменту покупки (якщо вона вам не підійшла).
Умови заміни та повернення сантехніки
- Товарний чек, отриманий при покупці сантехніки.
- Збережені споживчі властивості сантехніки.
- Збережено її товарний вигляд.
- Всі пломби і ярлики цілі і неушкоджені.
- Сантехніка не використовувалася і не монтувалася.
Гарантійний ремонт
Гарантійний ремонт можливий тільки в період дії гарантії на товар. Для лагодження сантехніки можна звернутися в сервісні центри. Їх адреси вказуються в гарантійному талоні, який видається при покупці товару.
Гарантійні зобов'язання припиняються, якщо:
- Порушені правила і рекомендації по експлуатації сантехніки.
- Не дотримувалися вимоги щодо сервісного обслуговування сантехніки (якщо воно є обов'язковим для такої категорії товарів). Як доказ сервісного обслуговування потрібно надати акт, який складається компетентною компанією.
- Мало місце втручання в комплектацію сантехніки (додані нові елементи або вилучені важливі для роботи деталі).
- Сантехніка зламалася з вини покупця (через удари, попадання сторонніх предметів, короткого замикання та інших пошкоджень).
- Сантехніка була встановлена неправильно, з порушенням рекомендацій виробника.
Що дає гарантія Imprese?
Гарантія від чеської компанії Imprese - це ваша страховка. Виробник випускає якісну сантехніку і зі свого боку гарантує, що вона надійна і довговічна. Також він гарантує відсутність будь-яких виробничих дефектів (кожна модель перевіряється на це перед надходженням у продаж) і відповідає за те, що під час гарантійного періоду вони не з'являться. Але, само собою зрозуміло, за умови, що сантехніка встановлена правильно, а ви дотримувалися порад по експлуатації.
В яких випадках діє гарантія?
Перед використанням сантехніки потрібно обов'язково ознайомитися з інструкцією по експлуатації. Це допоможе уникнути будь-яких непорозумінь у майбутньому. А монтаж сантехніки треба доручати професіоналам, які зроблять все як треба (відповідно до встановлених норм).
Важливо! Гарантія на сантехніку поширюється тільки за умови, якщо для її установки використовувалися рекомендовані продавцем комплектуючі та вузли.
Також при отриманні сантехніки в магазині (або на поштовому складі, якщо товар відправлений у відділення) потрібно перевірити правильність заповнення гарантійного талона і наявність товарного чека.
Це дуже важливо! Гарантійний талон визнається дійсним, тільки якщо він правильно заповнений. Тобто, якщо в ньому коректно вказана модель сантехніки, дата покупки і проставлені печатки фірми-продавця (чіткі і добре помітні).
Виробник Imprese не відповідає за пошкодження сантехніки або нанесення шкоди іншого характеру. І зовсім не важливо, як це сталося: випадково або навмисне, під час використання або під час простою (через неможливість експлуатації товару).
Гарантія не поширюється на:
- змінні елементи (картриджі, клапани і т.д.).
- комплектуючі, які періодично змінюються через природного зносу.
- несправності в роботі, які з'явилися через несвоєчасну заміну змінних елементів (терміни заміни можна подивитися в описі моделі на сайті продавця, в інструкції, або дізнатися у консультанта по телефону).
Не передбачені гарантією випадки регулюються згідно з чинним законодавством України.
Що потрібно для обслуговування по гарантії?
- правильно заповнений гарантійний талон, де вказано найменування сантехніки, дата замовлення, а також є друк компанії-продавця.
Важливо! Обов'язково перевіряйте первісний вигляд і комплектацію сантехніки при отриманні. Переконайтеся, що комплектація повна, а видимі пошкодження, подряпини та інші дефекти відсутні. Робити це потрібно в присутності продавця (якщо забираєте в магазині), співробітника пошти (якщо забираєте на поштовому відділенні) або кур'єра. Після отримання сантехніки будь-які претензії стосовно зовнішнього вигляду або комплектації вже не приймаються.
В яких випадках вам можуть відмовити в обслуговуванні по гарантії?
- гарантійного талона немає в наявності;
- гарантійний талон порожній або заповнений некоректно (з помилками або відсутністю важливої інформації – найменування моделі, серійного номера);
- сантехніка доставлена в Україну неофіційно;
- сантехніка пошкоджена або має сліди розтину;
- порушені пломби;
- не дотримані рекомендації щодо доставки, зберігання або використання;
- сантехніка ремонтувалася фахівцями зі сторонньої фірми (а не з авторизованого сервісного центру);
- використовувалися "ліві" комплектуючі.
Повний список умов, коли гарантія діє, а коли – ні, завжди можна вивчити в документації (вона йде в комплекті з сантехнікою). Також ця інформація доступна на офіційному сайті компанії-виробника Imprese.
Щоб обміняти або повернути сантехніку, треба зберегти:
- Повну комплектацію.
- Цілісність упаковки.
- Заводське маркування.
- Фабричні ярлики.
Також обов'язково повинні бути збережені споживчі якості сантехніки і її первинний зовнішній вигляд.
Щоб оформити обмін або повернення товару, треба надати товарний чек або інший документ, що підтверджує факт придбання сантехніки. В іншому випадку вам з імовірністю в 99% відмовлять.
Тому при отриманні та оплаті сантехніки потрібно обов'язково перевіряти:
- Цілісність упаковки.
- Відсутність пошкоджень, подряпин і інших дефектів.
- Комплектацію (не розкриваючи упаковку).
Також разом з сантехнікою повинен видаватися ряд документів: товарний чек, гарантійний талон, інструкція з експлуатації. Вся ця документація потрібна для оформлення повернення або обміну товару.
Важливо! Пред'являти претензії з приводу наявності дефектів або неповної комплектації продавцю/кур'єру/співробітнику пошти можна до моменту отримання сантехніки. Після отримання ніякі претензії вже не приймаються. Тому користуйтеся даною можливістю і обов'язково перевіряйте сантехніку при отриманні.